Veelgestelde vragen
Als je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling bekijken onder de tracking informatie van je bestellingen.
Als je geen account hebt, raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de tracking informatie.
Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje!
Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via support@upfront.nl.
Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.
Als je vandaag hebt besteld en nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je bestelling nog annuleren.
Neem contact met ons op via support@upfront.nl, we zijn beschikbaar van 8:00 tot 21:00 uur. Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering.
Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling direct een conceptfactuur. Zodra de bestelling ons distributiecentrum verlaat, sturen we je de definitieve factuur toe.
Categorieën
Je kunt bij Upfront Partners betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Je kan ook bij ons op factuur bestellen vanaf €250,-.
Bij het afrekenen kun je een kortingscode of kortingsvoucher gebruiken.
We verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €200,- bieden we gratis verzending aan.
Je hebt 14 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren, tellend vanaf de datum van ontvangst.
Als zakelijke partner kun je ons benaderen voor sponsorverzoeken. We doen dit uitsluitend in geselecteerde gevallen, doorgaans wanneer een partner langere tijd met ons samenwerkt en regelmatig bestelt.
Klantenservice
Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje.
LET OP: wij geven geen voedings- of medisch advies.
Stuur ons een bericht via support@upfront.nl, ons team zit 7 dagen per week van 08.00–21.00 uur voor je klaar.