FAQ
Verzending en levering
Wij bezorgen op dit moment door heel Nederland en België.
Voor 20.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend, dan wordt je pakket op dinsdag geleverd.
Na het plaatsen van je bestelling beginnen wij vrijwel direct aan het samenstellen van jouw pakket. Het is daarom niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen.
Via de mail die je krijgt van PostNL kan je zelf je bezorg tijd aanpassen, wij kunnen dit niet voor je veranderen.
Je kan altijd contact opnemen met onze support via support@upfront.nl en vragen of een eventuele adreswijziging mogelijk is.
Check eerst even je spam, het kan zijn dat de mail hier terecht is gekomen. Zo niet, stuur dan een mailtje naar support@upfront.nl
Bij het afrekenen kan je een PostNl afhaalpunt invullen om het pakket daar te laten leveren!
Via de link van PostNl kun je jouw bestelling volgen.
Product
Alle allergenen staan op de productpagina's vermeld bij de ingrediëntenlijst. Ook staan deze vermeld op de voorkant van de verpakking!
Wij proberen onze producten zo snel mogelijk aan te vullen, mochten ze uitverkocht raken.
Alle producten zijn geschikt voor vegetariërs, daarnaast zijn bijna alle producten ook geschikt voor veganisten. Op de productpagina's zie je precies welke ingrediënten in ieder product zitten.
Upfront
Wij geloven dat transparantie misleiding tegen gaat, en dat is dan ook ons doel. Misleiding stoppen in de voedselindustrie om zo een gezondere en sterkere samenleving te bouwen.
Voor alle actuele informatie over werken bij Upfront kan je terecht op deze pagina: Werken bij Upfront
Contact
Stuur ons een email op support@upfront.nl, en we sturen je zo snel mogelijk een antwoord.